Hemma.

Så har vi varit och gjort lite måsten, ätit lite mat och satt oss i soffan. Här kommer jag bli sittandes fram till efter sporten, då blir det nog läggdags. Fast först av allt, så ska jag bege mig ner i källaren och hänga en tvätt.

Idag har jag fått blommor. Av M så klart. Han har lite dåligt samvete för att han ska iväg på så mycket ståhej den närmaste tiden och att jag måste agera lite chafför åt honom. Img åker han på kryssning till Åland med "jobbet". En gäng på kanske 10-15 st som ska iväg och dricka öl och äta gott. Så på fredagkväll behöver han hämtning i Borlänge. Sen om två veckor, så ska han till Sthlm i 3 dar för att se på NHL... och då behöver han åtminstone skjuts till Borlänge på lördags morgonen...

Img hinner jag inte till någon träning. Eftersom det mörknar rätt så fort, så var vi tvungna att flytta fram träningen till 18, och eftersom jag inte kan ta mig från jobbet förrän tidigast halv 6, så är det ingen idé. Så jag har en kväll helt för mig själv img. Men det går nog ingen nöd på mig. Jobbar ju till 18.15 (ordinarie tid), så jag är inte hemma förrän 18.30-18.45, då behövs det lite mat i magen och sen rullar det ju på med tv och så.

Usch, börjar närma sig avgörandets-lördag nu. Jag hoppas, hoppas, hoppas. Då kunde vi få fira lite efter matchen också. 90 minuters krig återstår av säsongen, sen kan vi inte påverka resultatet nå mer.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tänk om en annan kunde få blommor oxå! Kanske måste byta jobb först :p

2008-09-17 @ 22:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0