Match.

Om några timmar är det så dags för säsongens viktigaste match. Idag gäller det. Tar vi inte 3 poäng idag, så är det nog bara att inse att loppet är kört. Men det gäller också att KIK gör vad de ska och vinner sin match. Då hänger vi fortfarande med ett tag till. Skulle sitta fint med att göra en 3 mål idag eller så... men det brukar ju vara jag som blir lite av framspelare istället.. men det gör detsamma.. bara vi gör mååååål!

Gårdagen spenderades hos mamma och pappa med taco, friidrott och bus med pysen.

Jag la mig straxe efter halv 11 redan! Nytt rekord för en fredag tror jag!

Kommentarer
Postat av: Inger

Grattis till ditt snygga mål och tre poäng.



Kram mamma

2008-09-06 @ 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0