Söndag.

Har sovit knackigt i natt. Vaknat till och från. Vid 10 var det ingen idé att försöka somna om. Lika bra att starta dagen. Det blåser rätt kraftigt ute, men det kanske är bra, för då kanske sängkläderna jag tvättar nu kan hinna blåsa ur? Vad som händer mer idag vet jag inte. Finns massa att göra, men som oftast är man inte så sugen på att göra något på en söndag. Jag förstår inte varför.

Gårdagen bestod av en tur till Nås. Besökte mamma och pappa, där även syster, Anton och pysen var en stund innan de drog sig hemåt. Framemot tidiga kvällen begav vi oss också hemåt, eller skulle göra ett kortare stopp hos pysen, som blev längre än vi tänkt. Såg nästan hela första halvlek av fotbollen, sen ville Anton åka till skogen och visa M hur vildsvinen härjat... och det ville ju jag också se! Så vi packa in oss i bilen alla fem och gav oss ut i bäcksvarta mörkret. För innan vi tagit oss fram så var det mörkt, och klockan var typ bara 19... helt sjukt.

Hemma hos oss runt 20.45 tror jag då. Då blev det lite tv, innan jag la igen mina blå och sov i soffan en stund. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0