90210

Jag är trött och slut. Haft en rätt så stressad och kaotisk dag på jobbet, det är låneansökningar, K4-blanketter och e-legitimationer konstant. Vilken himla hysteri med allt i deklarationstider alltså. Bläää. Dessutom börjar magen och kilona att ta emot lite smått nu. Har dock bestämt mig för att försöka jobba de dagar jag har kvar, och inte ta någon extra semesterdag.. eventuellt gå hem tidigare eller börja senare någon dag, men i övrigt kämpar jag på. 13 arbetsdagar kvar, varav en halvdag. Det borde jag klara...

Nu har äntligen mitt favvo-program 90210 starat om igen, så äntligen har måndagskvällarna någonting att ge igen!
Dessutom tror jag att det är fotbollskväll också.

Img ska jag på vanlig koll till BM igen. Inte långt kvar nu ju.... spännande... och lite läskigt på samma gång.. men inte ska man väl behöva bli nervös snart heller?

Innan läggdags skall jag även försöka slänga i väg en beställning till Panduro på lite smått och gott.

Deklarationen är inskickad och klar. Lagom till midsommar blir det klirr i kassan igen. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Inger

Kämpa på snart är du i mål./Kram mamma

2009-04-20 @ 21:04:56
URL: http://snartmormor.blogggagratis.se
Postat av: Emma

Du måste skicka nån bild på dig och magen, kan inte riktigt föreställa mig dig med en mage! :)



Har träffat Tobias Persson idag! Han var här i stan och skulle hämta varor på Ica lagret!



kram!

2009-04-20 @ 21:47:59
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0