En riktig fika-dag.

Hade besök av svärmor och svärfar samt av min mamma och pappa på förmiddagen. Kånkade lite sten och jobbade och slet. Passade samtidigt på att bjuda på lite födelsedagsfika, och lagomt till det så dök pysen med familj upp också, så det blev fullt bord. Tur man bakade igår kanske. =)

Eftermiddagen nu har jag varit på 50-årskalas med smörgåstårta och vanligt fika. Dock kände jag mig rätt nöjd efter en smårgåstårta-bit, så jag hoppade fikat. Känns som jag måste försöka ta en lite promenix senare ikväll.

Ska se på Robinson om en stund, om nu M behagar komma hem innan det börjar vill säga.. för annars lär jag väl spela in kan jag tro och så senare...

Örebro hela dagen img, skoj med allsvensk fotboll bland annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0