Käppar i hjulet.

Om gårdagens inlägg innehöll glädje och roliga hemligheter (sett ur järngängets synvinkel iaf....) så är dagen rena motsatsen. Min planerade comeback med en boll vid mina fötter under hösten här, har stött på patrull. Har fått stora käppar i hjulet skulle man kunna säga. Läs följande:

Min framtid....

Så där gick det på skit. Det var iofs rätt så väntat och varit på g ett tag, men hoppet är ju det sista som överger en.. men nu är det bara att inse sanningen. Jag är klubblös.

Så min träning som förhoppningsvis kan börjas ta sin sakta start kanske i juni-juli, ser ut att få gå mot någon helt annan sport. Men vad. Schack kanske?


Jullan, missade du att klicka på länken i förra inlägget? Fast hemligheten jag avslöjade har ju inte varit någon hemlighet för dig ju. =)


Kommentarer
Postat av: Tet

men vaaa, klubblös??!!

2009-04-01 @ 20:56:46
Postat av: Anonym

NU såg jag :d haha, precis det visste jag ju redan=) KLubblös? Lägger ni ner?

2009-04-01 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0