Proppmätt.com

Kom hem för dagen för en liten stund sedan.  Efter att vi avverkat dagens arbetspass, så drog jag och mina kollegor vidare till Blge. Fördrev en timme på kupolen innan vi begav oss vidare till Broken Dreams. Har ätit god mat och druckit gott, lite som en avslutning inann jag går på ledighet. Det var trevligt. Men ajajaj vad mätt jag blev... börjat kosta på att ha jeansen på sig nu också, så nu är det f*n i mig nästan kris... måste jag ta ett försök till shopping-tur under helgen för att kanske kunna hitta en kjol/klänning någonstans? Jag tycker det här är skit svårt. Mamma-kläder som ser normala ut existerar ju inte, iaf inte i kupolens affärer.. helt sjukt... tacka vet jag att vara hemma och få gå i sina mysbrallor..

Dessutom så var natten som var den jobbigaste hittills... hade svårt att hitta någon bekväm sovpostion, så sömnen har varit väldigt knackigt... är rädd för att det är nu det börjar allt....

Besökte Began iaf medan jag var på kupolen. Fick hjälp att hitta ett par nya löpar-pjucks! Du är guld Bengt. =) Ni ska få se en bild på dem så småningom, men nu orkar jag inte ta fram kameran... så en annan dag. Pratade även lite skit som alltid och gjorde en snabb-uppdatering. Fick dessutom veta att det varit väpnat rån mot Swedbank i Säter idag, snackades om K-pistar.... börjar bli lite läskigt nu faktiskt. Börjar hände och ske så ofta... usch... när man sen läser tidningarna nu, så tror man att Svartenbrant var/är inblandad...ska man bli förvånad? Usch, lider med de drabbade i vilket fall som helst... känner till en av dem som jobbade under dagen där idag, medan min f.d arbetspolare, nu Swedbankare som brukar vara där till och från, idag jobbade i city.... läskigt som sagt.

En halvdag på jobbet img. Helt underbart!  Istället för som vanliga torsdagar då vi sänger vid 17, så stänger vi redan vid 13 img, och sen hemgång snarast möjligt efter det... NICE! Sen 4 dagars ledigt. Härligt.

Tack och godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0