Vår?

Börjar man kunna säga att våren har gjort sitt intrång nu? Solen skiner, det ser härligt ute och det droppar från taket. Fast, sen är det den där j*la snön som inte vill försvinna här. Inte blir det bättre av att man har skugga på större delen av tomten heller... så idag blir det nog att ha ut aska, för att hjälpa den bort på traven... =)

Dock ska jag faktiskt ta och göra lite vårpremiärer ute idag.
Ska först skotta mig fram till tvättvindan och hänga dagens tvätt ute! (jag tvättar bort täckbyxorna för säsongen nu bland annat... det är väl okej?) Sen till lunch, så tror jag det blir en grillad hamburgare på utegrillen!

Gårdagskvällen var trevlig. Käkade mat på China i Ludvika tillsammans med laget. Styrelsen bjöd på en avslutningsmiddag, vilket i sig kändes konstigt eftersom säsongen inte ens dragit igång ännu, men så är ju tyvärr läget. Det var vi 8 säkra spelare som alltid tränade förra säsongen + i år (inte jag då...) och så 2 från styrelsen, dvs Jenka och Selinas mammor. =) Så 10 brudar som åt gott och snackade lite skit. Trevligt, men ledsamt.

Om dagen har något mer att erbjuda, det återstår att se. Nu ska jag ta fram snöskyffeln och ge mig ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0