26 februari.

Mastodont-dagen för denna vecka är snart till ända. Pjuu. Överlevt har jag också gjort, utan problem. Ska fördriva någon timme i soffan med bilförare och lyxfällan, sen blir det snark och godnatt.

Fortfarande inget bygglov i lådan. Vad f*n håller gubben på med?

Idag är det 3 månader exakt kvar till Liten beräknas komma till oss. Och cirkus 48 arbetsdagar för min del innan jag tar långledigt. Måste nog erkänna att veckorna går rätt fort ändå. Det står inte på.

Funderar på vad helgen har att erbjuda. Lördagen kommer som det ser ut att spenderas i Ludvika, vet inga direkta tider än, men kanske från eftermiddagen någongång och fram till jag väljer att lämna lagfesten.. ska bli skoj att träffa Jenka igen, var någon vecka sen sist nu, vi som har träffats en 4 ggr i veckan förut...

Längesen man fick träffa pysen också, men han är väldans upptagen och är han inte det, så är vi. Men någon minut kanske det kan bli i helgen, har ju några shoppingkassar till honom att leverera! =)


Kommentarer
Postat av: tet

Längtar tills pysen 2 kommer =) ska vi försöka hitta någon tid så ni kan komma å hälsa på kanske?! vi är ju så upptagna alla som sagt!

2009-02-26 @ 22:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0