Inte bara löningsdag.

Efter jobbet drog jag till Blge och kupolen för en snabbvisit. Tyckte lite synd om pysen som lortar ner sina långkalsonger på löpande band, eller så är det kanske mer synd om hans mamma som  måste tvätta dem vareviga dag? Bestäm själva. Gjorde iaf en liten snabbvisit dit, för att även kunna kolla om det om möjligt skulle kunna finnas någon snygg kjol... men som vanligt finns det absolut ingenting...kläder för gravida, vart finner man sådana?

Shoppingen slutade iaf med att pysen fick sig två par nya långisar med både djur, hus och traktorer på... samt en ny och fin vinterjacka! =) Dessutom, så tog jag tag i en sak, som legat och slarvat här hemma i flera flera veckor, kanske tom månader? Jag besökte Duka och bytte/köpte en ny kolsyrepatron till Soda Streamern, så nu är vi äntligen på banan igen! Det var på tiden..men är man lat och seg, så är man.

Fortfarande inget byggnadslov i postlådan, trots att kompletteringen måste ha varit gubben tillhanda typ i torsdags, och bara han fick den, så skulle det ju vara att skriva ut det enligt honom... så frågan är om det inte behövs ett mail till och fråga hur det går... vem vet, han kanske har skickat en till komplettering utan att posten har nått Björboland...?

Idag har vi lyckats. Vi har äntligen lyckats med pannkakssmeten utan ägg, så ikväll har vi käkat hjärt-plätt. =) Och som ni säkert redan har listat ut, så var det inte jag som gjorde smeten denna gång... så ännu ett bevis på att någon mästerkock kommer jag aldrig att bli. Fast, för min del så gör nog det inte så mycket ändå.

Ska fortsätta kvällen med att se på lite televison, sen är det läggdags och en ny dag img. Veckans längsta dag är återigen snart här. Pust.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi fick reda på det för nån vecka så det är nog inte så många som vet det än. På måndag åker han iaf =(

2009-02-25 @ 21:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0