Bakat liten kaka.

Efter att ha sett på damernas skidskytte och ätit lite lunch bestående av blodpudding och hallonsylt, så åkte vi till Nås och hälsade på. Kom lagomt till herrarnas skidskytte. Blev kvar så mamma bjöd på räkmacka och tonfiskmacka till M, innan vi drog oss hemåt för att M skulle spela bandy. Förbi hos pysen en snabbis för att kolla läget, och där var det fullt ös i badbaljan och rätt blött på golvet efteråt.... coolingen.

M drog på bandy, men kom åter hem igen efter 45 minuter... det hade fattats en liten stackars spelare.

Själv drog jag gång med ett bak direkt vid hemkomst, efter att ha snott lite kafferester av pappa, så jag kunde slå till och ge M de efterlängtade mockarutorna.... och jag trrrrroooooor jag lyckades denna gång. Ska ta ett smakprov jag med, tillsammans med lite glass. =)

Ser lite smått på en dokumentär om Stefan Holm, vilken karriär han haft alltså. Helt otroligt.

Sprint-stafett klockan 22 på tv. Jag tror jag blir uppe och ser den med. Men det går säkert ingen nöd på mig eftersom jag sovit så mycket som jag gjort de här dagarna. =)

Sen verkar det som att "skatten" i magen kommer få några jämngamla kompisar i byn också.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag har också gjort moccarutor idag! =) M kan få en eller två i helgen om han vill..

2009-01-18 @ 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0