Nästa pass.

Nyss hemkommen från jobbet. Har slängt ner alla ljusstakar i källaren, så nu är även min jul borta för denna gång. Ska bli intressant att se om M märker något.. men det skulle jag tro, för fönsterbrädorna gapar tomma... och jag vette katten vart han har ställt alla blommor.... för blommorna är hans avdelning, jag föredrar plast....men kan även vara så att vi fåttlov kasta ett par stycken pga spinn.... lär kanske besöka våra inredningsbutiker få se om de kan erbjuda något annat skojsigt att pryda med. Har ju presentkort lite här och där som ligger i lådan.

Ska slänga i mig lite mellis tror jag, och sen invänta att M ska komma hem. Han borde vara på ingående. Sen är det bara att hoppa på nästa arbetspass... ska total städa forden så den blir bländande ren (läs invändigt)... för img lämnar den vår gård.=)

Resterande tiden av kvällen innan läggdags ska spenderas i soffan framför tv:n.

Kommentarer
Postat av: Carro

Det låter fint det! Nu ska vi bara klura ut hur vi ska få plats med en tredje bil på gården =)

2009-01-07 @ 19:32:05
Postat av: Carro

Det låter fint det! Nu ska vi bara klura ut hur vi ska få plats med en tredje bil på gården =)

2009-01-07 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0