Torsdagstankar.

Har haft en lång arbetsdag vad det gäller antalet arbetstimmar, men på något sätt så har dagen ändå gått relativt fort. Vet inte varför, men just nu är jag inne i en period, då jag inte riktigt tar mig i säng i tid, jag sitter hellre uppe en stund till och ser på tv.... vilket så klart resulterar i att man är dödens på morgonen när klockan ringer... man får ju skylla sig själv absolut, men ändå är det drygt att vara så trött. Hänger ni med? Så därför är det hur skönt som helst att det bara är en dag kvar och sen helg!

Helgen kommer bestå av 1 års kalas någon av dagarna, förmodligen lördag för vår del. I övrigt finns inga planer. Förutom sovmorgnar då. Och så är det säkert massa Vinterstudion, sånt gillar jag.

M är på bandy, så jag sitter här i min ensamhet och ser på handboll. Går ju sådär.

Har de senaste kvällarna haft problem med att gå och sova. Jag sitter hellre uppe och kollar på tv "en stund" till.. och så är klockan mycket... och när klockan sen ringer på morgonen så är man as kalas trött. Självförvållat jag vet, men ändå. Aldrig lär man sig.

Idag lämnade jag in min tjänstledighetsansökan. Så som det ser ut nu, om allt går som det ska, så gör jag min sista arbetsdag omkring fredag 8 maj. Sen ska jag spendera 15 månader på hemmaplan. Så, jag har bara lite mer än 3 månader kvar att jobba...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0