Vad är det som händer?

Imorse när klockan ringde och jag steg upp, visade termometern strax över -24´c. Burr. Vid 13.30 när jag var på väg hem från jobbet, var det runt -12´c..... och nu, vid 16.30 står termometern på cirkus  -7´c! Vad är det som händer liksom, är det verkligen sant som de säger att det skall bli en aningens varmare img?

Har suttit och spelat lite backpacker precis, var ju hur många år sen som helst sen sist man spela det, men fortfarande lika kul. =)

Ska inte göra så mycket mer vettigt idag, än att invänta att klockan ska bli lite mer, så ska vi ta en promenad till M´s bror med familj, där vi skall bli bjudna på mat. Ryktet säger kyckling och pommes. Perfa. =) Men äter verkligen M´s bror det? Hur sen kvällen blir där, det vet jag inte.... men med tanke på att JVM finalen går först vid 01.30, så blir det då verkligen ingen sådan match för min del.... jag väljer hellre att få min skönhetssömn.

Får väl se vad klockan blir när vi kommer hem igen, ifall det blir nå mer databesök idag eller inte.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0