Grönt eller blått?

Jag har tittat lite grann i tapet-grejsimojserna som vi har lånat hem. Det här kommer verkligen inte att bli lätt. Det finns ju sååå himla mycket fint. Jag har fått lite beslutsångest vad det gäller Ludvigs rum också. Blått eller grönt? Jag har ju hela tiden varit inne på att hans rum ska gå i grönt. Vilket det ska också. Fast om man har gröna tapeter och sen går allt annat i grönt, blir det inte för mycket grönt då? Därför tänkte jag att kanske att man skulle ha blå tapeter och sen inreda med gröna ting som jag tänkt? Föpr grönt och blått passar ihop. Hur som helst, så har jag hittat de perfekta tapeterna i varje fall till hans rum, nu gäller det bara för mig att bestämma mig för färgen. Grönt eller blått?


Fick Ludvig att somna runt 23, så det kanske är läge att själv göra honom sällskap och sova en stund innan det är dags för nattpasset. Jag hoppas på att vi ska upp efter klockan fyra samt att näsan är snäll.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0