Rastlösheten är stor

Efter X-antal dagar med boring-väder, så är det kanske inte så konstigt att man börjar känna sig rätt rastlös. Jag kan våran koja utan och innan känns det som. Ge mig lite bättre väder, så jag och pys åtminstone kan gå ut och ta en promenad utanför dessa 4 väggar...

Snickarna har gett sig för någon timme sedan. M har varit och fått lite massage och knådning. Jag och Ludvig har myst i soffan och frödrivit dagen.

Lunchen är uppäten och magen är belåten. Ska nog ta och packa in oss i bilen och åka och handla lite. Känns som att jag skulle vilja ha lite godis till kvällens friidrotts-tittande. Det är man värd efter en vecka i tristess. Helg är det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0