Tack för besöket!

Idag ska jag bespara er hur natten har varit och hur vi har sovit. =)

Runt halv 11 i förmiddags så fick vi besök av Emma och hon har så gott som nyligen fortsatt sin lilla roadtrip in Dalarna. Har haft en trevlig dag med mycket "goda minnen" snack och vad alla gör och inte gör, fikat, ätit tacos, tagit en promenad, sett på regnen... ja lite allt möjligt. Ludvig har dessvärre kanske man ska säga, varit en riktig tröttis idag, så han har sovit sig igenom större delen av Emmas besök.... och så fort hon skulle gosa med honom, så kom han liksom på att han var hungrig och gallskrek.... nicht so gut kanske, men hoppas hon inte blev allt för avskräckt....

M och svärfar tog sig en inhandla-material vända på förmiddagen och fixade lite mer virke.... som sedan pappa högg in i direkt han kom på efter lunch... så sen dess har han och M snickrat och hamrat fram tills för en stund sen,.. men det händer grejer hela tiden kan jag lova! Snabba hantverkare är vad jag har... =)

Ska ta en sväng till Nås om en stund bara M är klar. Mamma har eventuellt en grönfärg som jag kan använda till mitt pyssel... vilket skulle kunna vara toppen i sådana fall, för img sägs det ju bli skyfall hela dagen, så då lär man hålla sig inomhus..,. skulle ha framkallat lite kort också så jag kan scraapbooka och pyssla lite där med.. men men... får ta  mig i kragen och rensa och radera lite kort och bränna på en skiva först också....hur ska tiden räcka till åt allt man vill?


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för idag! Vi måste ses oftare!



kram!



ps. jag blev inte avskräckt! ;)

2009-07-08 @ 21:38:00
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0