Hoppsan!

Gissa om vi var lika förvånade både jag och M, när vi tittade på klockan för första gången när Ludvig vaknade och den stod på 06.35! Har det någonsin hänt förut? Lite mat och sen somnade vi om till halv 9. Mycket skönt och välbehövligt. Jag och Ludvig har dessutom sovit middag i 1½ timme..... + att det verkar vara dags för junior igen, humöret är inte riktigt på topp...

Ska försöka hinna baka en liten kaka innan vi ska börja krångla med John Blund först.... hade tänkt ta en promenad, men det börjar bli så fruktansvärt mycket snö ute nu som ligger kvar (ja, säkert 1 cm!) så jag vet inte om jag orkar göra ett försök... om det bara fastnar på vagnen... aja, får se.. sista utvägen om han inte somnar inne....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0