Måndag

Kvällen och natten var visserligen bra med tanke på att junior somna före 22 och vakna 05.45... men han började knöla redan vid kvart i 3... då mellan 03.45-05.45 låg jag i fotänden på min säng utan kudde och halvt sov och halvt ruskade på juniors säng... man skulle kunna säga att jag sov som en knubbad säl........

Har i varje fall sovit middag båga två och fått i oss lite lunch. Sytt klart gardinen från gårdagen också! Plus att vi har busat en massa, vilket vi gör än.... regnet det kommer ner tror jag än, men vad bekommer det mig och pysrackar´n? Inte det minsta, om en timme eller så är det dags att dra på oss regnkläderna och avverka dagens friska-luft-promenad!

Väntar inte hem M förrän runt 18 idag, så det är några timmar kvar. Ska försöka hinna måla lite ikväll, men jag kan inget lova.....

Ullared är ett måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0