Snabba puckar.

Pratade med BVC imorse, för att se om vi kunde skjuta på Ludvigs 6-månadersvaccination och prioritera flunsasprutan istället.... sagt och gjort. Om cirkus en timme är det dags för junior att få ett första stick i armen..... plus att jag hoppas att det finns en till mig med, men det får vi väl allt se... skönt i varje fall att L får!

Varit i Nås och hälsat på som vanligt idag när det är tisdag. Åkte sedan hem för att L skulle få sova lite innan vi ska iväg... men det verkar han inte vara så sugen på själv, så jag har gett upp den saken. I morse bestämde jag mig dessutom för att skippa min förmiddagssömn och hinna göra något istället. Resultatet av det undrar ni? Antal minuter söm Ludvig: högst 40. Hur mycket hann jag göra: inte mer än påbörja nålningen av en gardin....

Dessutom så trilskades vi med en icke trött junior igår kväll tills vi höll på få spader. Både jag och M hade nog kunnat lägga oss tiiiiidigt båda två, men junior tyckte inte han ville slå igen sina blå förrän 23.45..... gasch!

Ska kanske ta och busa lite med junior då när vi ändå kan vara vakna tills vi åker.... men han kommer ju somna i bilen garanterat och sen får vi lov väcka honom efter 20 minuter...men det tillsammans med sprutan kanske gör att han blir lite pömstrött ikväll och kan gå och sova i hyffsad tid? Kanske kan försöka få i honom lite mat igen innan vi åker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0