Godnatt.

Mamma och pappa åkte för lite drygt 20 minuter sen. Fick superba räkmackor och hjälp att mäta ut mitten på väggen. Dock gick vi på en nit vad det gäller gardinen... rundstaven var visst kvar i pappas snickarbo, så det får bli en annan dag. L slocknade redan vid halv 9, efter att ha varit trött en längre stund, men han vägrade sova när jag försökte ge honom en tupplur vid halv 7 snåret... så med lite tur, så kanske han sover till över 4 åtminstone... Vi fortsatte kvällen med att se på lite Idol, Doobidoo och så Skavlan.

Ska ta och dra på mig pyssen, borsta tänderna, släcka lite lampor och krypa ner i den stora ensamma sängen. Längtar nästan tills jag och L varit upp i natt, för då får jag sällskap bredvid mig i sängen. Min gosplutt.

Godnatt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0