Bildfix

Sitter just nu och utnyttar lite av tiden då L sover middag. Har tagit tag i alla kort som skall framkallas och håller som bäst på att ladda upp dem på datorn för framkallning. Tycker att det tar så förbenat lång tid när jag försökt gjort det tidigare, men jag ger det en ny chans. Dessutom tog jag den nyaste datorn, så jag hoppas den är snabbare. Haha

Imorse var vi uppe och hoppade halv 7, vilket resulterade i att vi slockande i sängarna igen både jag och L vid kvart i 9.... för att sedan väckas av telefonen (hemligt nr så jag vill inte svara, bara konkurrensverket ändå...) strax efter 11.... var hur skönt som helst att sova, så jag blev lite less på telefonen.. fan. Undra hur länge vi sovit annars? Efter att vi hade käkat båda två, så tog vi en promenad över till andra sidan, för att besöka banken och sätta in lite doppengar. =) Var hur härligt väder som helst. Hur kan det vara finare väder nu än i sommarmånaden juli? L somnade efter en stund i vagnen, så jag lät honom stå ute medan jag var in, så klart vakna han när vagnen stod still, så han fick komma in och träffa damerna han med. Sen sov inte han nå mer på vägen hem, vilket gjorde att han var rätt less och urtråkad innan vi var hemma...



Lite tidsfördriv fick jag ta fram, vattenflaskan och en skallra... men hem kom vi, efter att ha mött L´s farmor på vägen också, så då fick han komma upp ur vagnen en stund och skratta lite.

Några timmars bus och mat och så var det så dags att ta igen den där sömnen som han inte riktigt fick på promenaden. Envis som han är, så fick han så klart lov att skrika några minuter innan han slog igen de blå. Nu har jag inte hört av honom på kanske en timme.

Skulle tro att M kommer hem om en timme eller så, så snart har den här dagen passerat också. Inga datorer kom det idag heller till the family, så det blir ingen tur till dem ikväll. Så vad hittar vi då på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0