Fredag.

Jag har huvudvärk och känner mig lite hängig, funderar på om jag börjar bli krasslig eller om jag bara behöver lite mer sömn?

Ludvig brås på sin morbror. Han är en riktig pratkvarn...... och speciellt strax efter 6 sådär.... lyckas åtminstone få honom att ligga kvar till efter 7, men sen börjar morgonen... idag lyckades jag återigen få honom att sova inne i sängen, vilket gjorde att jag fick ytterligare en timmes sömn jag med, men jag känner mig än mer överkörd just nu... får hoppas jag kan få några minuter på eftermiddagen också.

Fredag, löning och helg. Vad är planerna?

Kommentarer
Postat av: Icka

eller så brås han på sin kusin.. Anton är örlös efter 3 hela dagar med junior!

2009-09-25 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0