Godmorgon!

Uppstigen för en halvtimme sen ungefär, efter en mindre rolig morgon, men nu är jag utvilad!

Mellan 5 och 07, så vakna L typ 4 gånger med lite halvt panik för han inte fick någon luft genom näsan... vilket gör att man vaknar med ett ryck själv också och vid de klockslagen är man ju inte alltför pigg, speciellt inte om man varit uppe en timme tidigare också.... vid halv 8 gick jag och L upp för att äta lite, sen tog jag med honom tillbaka in i sängen, så där låg vi en stund allesammans innan M tog med sig honom upp. Jag slumrade vidare... tills M kom tillbaka med en sovande L och vi fortsatte sova båda två.... hur länge de har varit uppe och busat mellan sovningarna här, det vet jag faktiskt inte... men L sover fortfarande så sött...

Ska fortsätta plocka upp här och städa lite i röran, innan hantverkarna eventuellt kommer tillbaka på eftermiddagen här...

Kommentarer
Postat av: Emma

perfa att flyga ifrån Borlänge jue! lite skillnad att ta till sig till Arlanda och krångla!



Ni får komma när ni har tid! blir jättebra närmare jul.. appropå det så har ikea börjat med julsaker.. herregud, mamma och jag höll på att svimma när vi såg alla julgranar, julpapper, ljusstakar, osv!!

2009-09-27 @ 21:17:34
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0