Hej fredag!

Så var det så fredag och helgen stundar. För mig och Ludvig så är det ju helg varje dag... fast kul med riktig helg så alla andra också är lediga.. (förutom de som måste jobba helg då... ).

Ídag känner jag mig än mer trött än jag gjorde igår kväll innan jag la mig. Anledningen stavas om inte Ludvig, så åtminstone knackig sömn. Från klockan 4 när jag och L var upp och åt, så var vi sedan vakna till närmare halv 6..... han vaknade så klart när jag la ner honom efter måltiden, sen fick han ingen rast och ro, var knöligt i näsan, mycket att prata om osv....  men till slut så blir han tyst och somnar... gäller bara att vara lugn... hur nu lätt det är när man vet M´s klocka ringer någon timme senare.... och klockan 7 var vi vakna igen... jippiii.

Har fått i mig lite frukost nu och kollat av vad som händer med datorerna och det verkar röra på sig i varje fall, kan dock ännu inte se vart i världen de är... blir så less.

Funderar på att klä på oss varma kläder och avverka dagens första promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0