Inom en snar framtid...

....så ska jag lägga huvudet på kudden och slå igen mina två blå. Det har varit en lång och lite dryg dag. Som ni redan vet så tog jag och L morgon redan vid kvart över 6... från klockan 9 och fram till halv 7 cirkus, så har det hållits på att arbeta och bankats och hamrats... men nu är sista fönsterbytet gjort! Dessutom så är all tapet som skall rivas i "sovrummet" nere, så nu har det börjats spacklas! Dock ser huset än mer ut som ett lorthål på golven... damm, sågspån, isolering, gräs och grus efter vagn och skor... men det får ligga tills img bitti, för nu kan jag inte slå igång dammsugaren....

...för Ludvig har somnat och det tackar jag för. Tog en biltur här på kvällskvisten för att han skulle få sova lite.... han gallskrek i stort sätt i en hel timme... ville inte ha vatten och inte mat... bara skrika skrika skrika.. det ekade i huvudet på oss båda två... stod inte på förrän han slocknade i min famn bara han kom ur bilstolen, svettig som en gnu.... så nu räknar jag med att han tagit kvällen. Det i sin tur leder ju till att jag också ska göra detsamma så jag hinner få lite timmars vila...

....och idag flyttades byggställning, så i morgon hoppas jag att L sover en lång och skön middagssömn, så jag hinner rödmåla massa......... men jag har inte så stora förhoppningar.

Just det, idag har Ludvig vänt sig en gång till ----> framför ögonen på farmor, Maria och Jon... men han vägrar göra det så M ska få se... min sötaste Ludvig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0