Ny vecka, ny energi!

Så var det måndag igen och vi är en vecka närmare julen. Enligt Emma så har Ikea börjat med julsaker och julgranar.... redan nu liksom! Tur jag inte ska med till Ikea denna gången, så jag slipper se eländet. Haha.

Igår hade vi arbetare här hela eftermiddagen och fram till kvällen. Det är numer färdig för-arbetat för att kunna tapetsera sovrummet härnäst. Så till helgen så..... härligt! Håller just nu på att storstäda Ludvigs rum, tillika vårt sovrum idag... eller storstäda och storstäda var kanske att ta i eftersom det är rätt fullt med madrasser och en spjälsäng... men jag håller i varje fall på att torka damm och ska dammsuga så gott det går där inne + vädra sängkläderna... för det är inte bra för våra näsor med allt damm tror jag... haha.

Fick besök igår på kvällskvisten av mamma och pappa + Eva & Hasse som ville se hur vi hade det i röran... dock var det så städat som det kunde vara då faktiskt... men för den skull så är det läge att dammsuga igen idag. Kan lätt bli så, eftersom golvet i hallen bara är typ spån och några skivor... så vi drar runt dammet i hela huset...

Lovade ju er kort på gardinerna igår... men jag lär göra ett nytt försök att ta kort. För när jag försökte igår, så blev ränderna på gardinerna helt knas... så jag får nog försöka med en annan vinkel....

En vecka framför oss utan några planer eller måste alls. Ingenting bokat, så vi ska nog bara ta det lugnt och vara. Njuta av vädret ute. M åker till Sthlm på fredag och ska sedan ha hämtning i Blge på lördag eftermiddag.. så jag och pysen blir ensamma hemma.


Dags att göra lite nytta och att busa en massa!

Kommentarer
Postat av: Bengan

Tjooo... Pratat med Nike å man skulle få lov att köpa en ny sensor när batteriet var slut. Fattar ingenting. Där har dom inte kommit långt i utvecklignen. haha. Men eftersom den ska hålla i 2 år och det har ju absolut inte din gjort så gör vi en reklamation på den så får du en ny. Bra va?! =D

2009-09-28 @ 15:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0