Onsdag

Gårdagskvällen spenderades i Nås, då M skulle försöka få sprätt på internetuppkopplingen, men det gick helt åt skogen.... så de lär tyvärr vänta några dagar till som det verkar...

Uppe före 7 idag, så strax efter 8 avverkade jag och Ludvig dagens första promenad. Hann inte mer än hem och ta av mig skorna förrän han slog upp sina små blå igen. Grattis. Så vi får busa ett tag till innan vi gör ett nytt försök.... efter nästa vila så tror jag vi ska ta och åka till Nås..... råkade som precis som jag befarade, att glömma mina glasögon där igår..... kände det på mig redan när jag tog av dem och la de på bordet... men men... får passa på att uträtta lite andra ärenden där också samtidigt... tänkte ju ändå hälsa på mormor och morfar i morgon, så det kan lika gärna bli idag istället + att jag ska besöka Precent för att kolla på ev gardintyg.... däremellan lite lunch till mig också.

Ska försöka bjuda er på lite kort senare idag, för det var ett tag sedan tror jag som ni såg lillgrodan min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0