Sista natten.

Eftermiddagen/kvällen har som jag nämnt tidigare spenderats i Nås of course. Besök hos min mormor och morfar, storhandling på Precent och sen resterande tid hos mamma och pappa. Skulle kolla fotbollen, men efter att matchen typ var avgjord redan i mitten på första halvlek, så kan jag inte påstå att någon av oss kollade så värst mycket... M försökte fixa till datorn, men det är nå knas med den, så de kom på andra tankar i stället. Ludvig somnade i bilen på väg hem och vi har lyckats få honom i säng utan krångel direkt... men oroar mig för en tidig natt i natt med nu...

...så det är bäst att jag också kryper ner. Ska sova sista natten i nuvarande sovrummet i natt. Img ska sågen gå genom väggen är det tänkt och sovrummet blir hall. Spännande! Så om vi skulle vakna tidigt i morgon, så har vi en hel del att syssla med.. har fortf inte varit hemma så pass mycket att vi haft tid och ork att skruva isär sängen och plocka ut... men i morgon är det ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0