Söndag.

Fick återigen sovmorgon i morse. Pysen sov ända till 04.20 när vi var upp första gången, men sen sova vi ända till 8. En timme senare hade vi besök av både snickar-pappa och bus-Oscar!

Efter lunchen här och om L vill sova något, eller om kanske farmor vill vara lite barnvakt, så är det tänkt att jag ska ta och rödmåla lite.... innan vintern kommer liksom... finns ju en del kvar....fan.

Efter att inte ha varit in på blocket på ett tag, så var jag det igår kväll. Hittade en växasäng. Visserligen inte vit, men den var billig och hade gått att måla... + att den fanns i Dala-Järna... dock hade annonsen varit ute ett tag... så så klart var den såld....attans järnspikar... får försöka kolla regelbundet nu ett tag.... om ingen har en växasäng över till mig som jag får köpa? Helst vit, men att den annars går att måla i varje fall...

Ikea besök eventuellt för M och svärmor framemot helgen... måste kolla i katalogen och nätet vad det är vi behöver.... i dessa influensatider, så stannar jag och L hemma. Varför utmana ödet liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0