Time to sleep!

Har sett på lite tv nu ett tag, medan vi försökt fått Ludvig att somna och till slut så. Ibland får man kämpa mer än andra dagar, fast så är det väl.

Tog en skogstur på kvällen för att se om det fanns nå svamp på M´s ställen. Ludvig var kanske inte lika begaistrad som sin pappa, men gick ändå över förväntan. Jag blir mer och mer fundersam på om det inte är så att han inte gillar skogsbilvägar....

Superstars och Idol är sett, så nu kan jag med gott samvete gå och borsta tänderna, fortsatt lika fundersam om hur det går med datorerna.... fast jag får annars sätta pappa på fallet, eftersom det är meningen att det är hans arbetsgivare som sköter denna frakt, så kanske någon där kan hjälpa oss spåra försändelsen? Naturligtvis är tjänsten stängd just nu också, så jag kan inte se om statusen ändrat sig något... får slå en kik i morgon bitti.

Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0