Vilar huvud och öron.

Efter en dag full med skrik och gråt hittills, där inget har varit passande för lille herr'n, så sover han nu så sött ute i vagnen. Hoppas jag. Han slocknade direkt vi kört ner för trappen, men för att få lite frisk luft jag med, så tog vi ändå vår vanliga promenadrunda. Jag hoppas på att han slumrar ett tag till...

Bara M kommer hem, vilket kan dröja ett tag (då han har jourtelefonen på jobbet till 16 egentligen... + att han skulle in på PK Möbler och höra om pris på ett matsalsbord...) så ska vi åka och handla lite. Vad maten ikväll kommer bestå av vet jag inte, men jag gissar på fredagsmaten, pommes och korv. =) Vore gott med en godisbit till Idol också. Sen ska jag försöka hinna få en liten middagssömn också medan grabbarna busar...

Kommentarer
Postat av: Emma

Mallis - det va som tusan! Det är dock ett riktigt trevlig resmål, ett av de bättre faktiskt!!



Orkar ni åka till V-ås här nå helg framöver?

2009-09-25 @ 13:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0