Envis busunge.

Om det tog två snabba sekunder att få L att somna igår kväll, så tog det dessto längre tid ikväll. 1½ timme, om inte mer... och det efter att vi fått sluka vällingflaska nr 2!

Dagen har annars bestått i att jag sov uruselt under natten. Ludvig knölade och hade sig och tappade natten hela tiden, utan att direkt vakna så... turligt nog, men jag sov nog inte ens en timme i sträck under natten... vid 06 vakna L, men då kunde jag bara lyfta över honom till vår säng och så sov han i 2 timmar till! M tog sedan med sig honom upp, så jag kunde sova en stund till. Tack snälla.

Efter en promenad så snussade L ute i drygt 3 timmar........ lite lunch för oss alla och så åkte vill till Nås. Oscar ringde precis när vi var på väg att klä på oss, "Ludde, kom!". Innan vi drog oss hemåt tog vi en liten biltur för att spana efter vargarna som har setts några gånger... men det var för disigt och dimmigt att det var omöjligt, MEN vargspår längs vägen, det såg vi nog allt!

Skidskyttet nu ikväll på OS gick ju rätt så käpp rätt åt skogen som igår... men sånt är livet ibland. Även sett på Kalla Fakta och nu lite Barcelona... ögonen har varit dödströtta sen flera timmar tillbaks, men känner ändå att jag måste sitta här en stund och andas lite.

Imorgon är det måndag och en ny vecka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0