Fredag!

Igår när jag kom hem från träningen var jag så trött och slut, att jag somnade i soffan ungefär samtidigt som junior! Sen har jag sovit bra hela natten. Ludvig vaknade vid 8, men efter att ha klättrat lite på oss så somnade han om till efter 9.

Började dagen med att gå ut och skotta kanske en tredjedel av gården... var så förb*at mycket snö och tungt var det, så jag fick lov ta en paus i det hela... inte blir det bättre av att det fortfarande kommer saker ner heller... när tusan ska det sluta?

Så jag tänkte klä på mig och L lite vinterkläder och gå ut en stund igen. L kan åka sitta i pulkan och mysa och jag kan kanske fortsätta skotta lite snö... medan M åker i väg och inhandlar lite mer pellets..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0