Fredagskväll.

Så var snart även denna fredag till ända.

Ludvig har somnat för en stund sedan, så nu hoppas jag vi får en bra natt, eftersom jag med all säkerhet lär väcka honom i morgon runt halv 8 sådär... vi har ju sovit till halv 10 två dagar i rad nu så.... men jag hoppas han somnar i bilen bara vi tar oss iväg sen...

Ska ta och se på sammandraget från herrarnas skidtävling som börjar strax, sen ska jag hoppa i kojs. Packade gjorde jag det mesta förut idag, så resten tar vi img bitti.. står en hög på bänken här med Ludvig mat, dryck och gröt... just ja, jag ska slänga ihop en ryggsäck med rätt mycket leksaker i, det ska jag göra ikväll.

Så ha det så trevligt kära vänner i helgen.

Grattis på födelsedagen pappa (mamma du får vidarebefodra...) i morgon också.. Hälsa farmor, mormor och morfar också! Lär nog ta och göra ett besök till min farmor snart också, kanske på onsdag när jag är ledig? Får se vad vädret säger..

Sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0