Trötter.

Att jag inte har sovit min nästan numer ständiga middagssömn (tillsammans med L) idag, det känner jag. Jag är en riktig tröttis. Skulle gärna vilka krypa ner och sova nu, men känner samtidigt att jag måste kolla skidorna på OS. Halva OS har ju gått snart ju och jag känner inte att jag sett tillräckligt än, så jag får försöka härda ut. Ikväll får jag dock inte inta en raklång ställning i soffan, för då är John Blund här på direkten.

Ludvig somnade för en liiiiten stund sen, efter att ha varit tröttis även han ett längre dag. Han sov endast lite mer än en timme på dan, sen fick han en kvart i knät för några timmar sedan... så så vidare utsövd under dagen har han inte blivit... hoppas på en lite bättre natt i natt, att jag kan sova några timmar i sträck åtminstone utan störningar...

Av melodifestivalen såg vi endast sista kvarten så vi såg att Darin gick vidare till globen... tjejgruppen har vi ingen aning om hur lät, men det kommer ju en globenfinal också.

Sov gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0