Aj som satan.

Mina lår är stela och möra och gör sååååå ont. Jan kan knappt röra mig.... vad jag gjort? Ingenting speciellt, förutom att börja träna igen....! Jag gissar på att det är en chock för låren att få arbeta så mycket som de gjort i en veckas tid nu... det är bara att bita ihop och komma igen.. men ont gör det, det kan jag inte förneka.

Inte blev det bättre av dagens träningspass heller. Ett pass jag trodde skulle bli på konstgräset, men icke. Vi tog oss in i en liiiiiten gympahall och där hade vi lite återhämtningsträning inte om man frågar mina lår men ok beståendes av en 4-lags turnering i dels fotboll, men även i innebandy. Inte var vi så värst många heller, vilket kanske var tur, för då hade vi inte fått plats i hallen....

Wallander är färdig sedd. Prästen denna gången. Jag vet inte riktigt än hur jag tyckte den var... lite små mysko sådär.. man kunde nästan lista ut på direkten hur det låg till... så njae, inte bland de bättre kanske, men helt ok.

Planerade ju under dagen att äta pizza till kvällen också, men det suget infann sig inte efter träningen, så vi sket i det. Vi tar det en annan dag i stället... så det fick bli te och macka istället. =)


Kommentarer
Postat av: Inger

Var glad att du inte klämde en pizza när du nu blev sjuk.



Kram och krya på dig/Mamma

2010-01-16 @ 14:25:12
Postat av: Emma

Tycker inte heller Wallander Prästen va så bra..Men Skytten och Läckan var riktigt bra!! :)

2010-01-16 @ 14:42:10
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0