Dagens status.

Jag slapp gå upp klockan 6. Ludvig sov till närmare 8! Dock var vi vakna och åt både vid halv 4 och vid kvart i 5... men i övrigt så har junior sovit bra. Verkar som vi börjar få in en liten rutin nu på att få honom i säng tidigare och att han sover för kvällen utan att vakna! Själv hade jag för andra kvällen i rad problem med att somna. Så just nu är jag trööööött och längtar och väntar på att junior vill sova sin middag, så jag kan göra honom sällskap. =) Kroppen känns oförskämt bra faktiskt från igår, men jag antar det kommer efter i morgon eller på söndag... lite ont i stortån än och stel i axlarna, men annars känns det rätt bra. Kan visserligen ändra sig när man börjar springa ikväll igen, men man får leva i nuet.

Satans kallt idag igen, så det blir en innedag igen. Vilken skräll. När ska detta ge sig?


Grattis kusin-Ebba på födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: Emma

23e blir jättebra!



Ni är såå välkomna!

2010-01-08 @ 19:16:10
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0