Hur kallt ska det bli?

Närmare -30´c i morse när jag och L gick upp. Fy bubblan. Hur kallt ska det egentligen bli? Och hur länge ska det hålla i sig?

I och med kylan förflyttades gårdagens träning från konstgräset till en gympahall. Lite styrkestationer och sen smålagsspel 2-mot-2... lagomt en fredag men rätt drygt ändå. Det positiva är att jag börjar känna allt mindre i mina lår! Det vänstra är helt ok, det högra är fortfarande lite stelt, men det gör inte fullt så ont nu, tack äntligen!

Blev en date med Kurre Wallander även igår. Helt ok film, bättre än de senaste vi sett i varje fall. Såg även att det inte var någon Johan Falk img... varför inte??

Dags att sätta i motorvärmaren kan jag tro, om jag och L ska kunna göra någon tur till Nås efter siestan och lunchen... lär ju ta någon timme att tina bilen är jag rädd.... M ska på revy på eftermiddagen, så jag och L drar till Nås och får sällskap en stund. =)

Robinson-final till kvällen. Må bäste man eller kvinna vinna, det vill säga den person från det "utröstade laget" som tar sig åter in i tävlingen, för de andra är inte värdiga ett dugg, trots att de har bäst egenskaper enligt sig själva och är därför de är kvar.... men sanningen är ju liksom att de som de röstat ut, inte haft sämre egenskaper utan snarare varit för bra. Jag undrar om de skäms när de ser sig själva på tv:n, för det borde de göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0