Lördag igen!

Idag är kroppen liiiite stelare än igår, men jag kan ännu gå. Det gör fortfarande mest ont i stortån, men även rätt stelt i axlarna/skuldrorna av någon anledning. Gårdagsträningen var dryg med kul. Det kommer bli bra det här, bara jag får lite mer tempo i kroppen. =)

Ludvig sov middag när jag begav mig igår, så han såg aldrig att jag åkte. De spenderade sedan några timmar med att busa hos farmor och farfar, så jag hämtade upp dem när jag kom hem. Hann med att busa en del efter hemkomst också innan junior slocknade i mitt knä vid 22.30 tiden.

Kvällen fortsatte med att vi såg nästa Wallander-film i vår turordning, Cellisten. Den var bra, men lite små otäck sådär....

Ludvig sov till halv 9 någonting idag, men då fick M gå upp och jag sov/vilade en stund till. Välbehövligt!

Några större planer för dagen det har vi inte, lämna tillbaks filmen innan klockan 15 bara... för kallt för att vara ute, så det är nog lika bra att sitta kvar framför tv:n.

Idag får vi säga grattis på namnsdagen till världens bästa Ludvig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0