Härliga sommar!

Vilket strålande fint, varmt och skönt väder vi har! Och vi är i Sverige! Ofattbart. Dock sägs det ju det senaste som jag hört att regnet kommer till midsommar... som alltid... så man får väl vara glad över det lilla och passa på att njuta!

L kom i säng rätt sent igår, varpå han vaknade vid klockan 9 i morse. Har varit ute och lekt och plaskat med lite vatten på förmiddagen.. vattenkannan är en stooor favorit.. dock är det ju en sådan där bamsing, så man kanske skulle köpa honom en lite mindre?

Fortsatte att busa lite inne, innan vi gjorde herren lite lunch. Efter många om och men så fick jag honom sedan att sitta ner i vagnen och då tog det inte många sekunder innan han slog igen sina blå.

Ikväll är det derby i Norrettan som gäller. Intressant.

Blir en senare lunch för min del idag tänkte jag, så jag ska ta och koppla av en stund jag med medan junior sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0