Kära brudpar!

Jag måste säga att jag varit en av alla dem som följt rätt många timmar av dagens bröllop. Jag skulle dessutom tro, att bara fotbollen är slut, så tar vi och kollar en stund till. Victoria var så fin. Så söt. Så fantastisk. Liksom Daniel. De är så kära och lyckliga! Världens finaste brudpar. Önskar er all lycka!

Efter sömn och lunch, åkte vi på marknad en stund. Världens sämsta marknad, så vi nöjde oss med ett varv och sen hälsade vi min ena faster med familj istället. Fick då också tillfället att träffa 3 av alla tjejkusiner. Var hundra år sedan jag träffade dem sist tyvärr. Behöver jag säga att vi inte köpte ett smack?

Mellanlandade hos mamma och pappa på hemvägen, där vi blev kvar på mat då Eva och Hasse kom från Sthlm för några dagar... Så ikväll har L varit upp lite längre än vanligt, men inga problem ändå att hålla honom vaken i bilen hem. Lite välling och sen somnade han på 20 minuter. Sånt gillas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0