Mer vild än tam.

Det blev sent igår innan jag kom i säng. Jag fick bara lov att se bröllopsvalsen! Vilka fantastiska tal det var, både av Olle Westling, men framför allt av Prins Daniel. Jag kan inte annat än älska honom. De är så fiiiina tillsammans!

Lyckligtvis för vår del, så tog junior sovmorgon till 8.20, fast sista 1½ timmen så sov han raklång rakt över mig, så min sömn var sisådär då..

Lekte och busade på förmiddagen, medan humöret hos junior började tryta allt mer.. och efter en promenad för grabbarna så sov L i en timme. Vaknade lagomt till lunchen var klar. En lunch då han totalvägrade att äta burk-kalopsen, men petade i sig massvis med makaroner, köttfärssås och majs. Alltså den mat jag och M åt.

Jag drog iväg på match på eftermiddagen.. en match som inte var så mycket att hänga i granen med, så den glömmer vi här och nu.. tar nya tag till veckan här i stället.

Under kvällen har vi varit ute och slagits med myggen, medan svärfar har grävt bort lite gräsmatta här. Jag vet, vi gör inte annat än gräver... men just här, så ska det fyllas upp med matjord och sten, sen skall det byggas en trätrall som ska sitta ihop med altanen. Kommer bli great.

Ett kvällsbesök av mamma, pappa, Eva och Hasse.

L var seg på att somna ikväll, men visade sig att han var hungrig stackaren. 1 rostad macka och några smörgåsrån senare, så somnade han efter lite bus.

Just det. Igår när vi var hemma hos mamma och pappa, så lärde L sig att klättra. Själv. Vilket han har fortsatt med här hemma idag... så nu är han mer vild än tam och kan inte lämnas ensam för en sekund snart.... busfrö, men såååå goooo!

I morgon är det nya vecka och nya tag. På schemat står Ludvigs första tandläkarbesök.... Ett besök jag känner kommer vara en helt onödig resa dit. Jag skulle tro att L inte ens behöver öppna munnen, damen kommer fråga två frågor, använder han tutte? och ni borstar väl tänderna? På sin höjd att hon kommer fråga hur många tänder han har hittills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0