Semestermåndag!

Eftersom jag har X antal semesterdagar som jag måste ta ut innan årets slut (om jag nu inte får dispens med några...), så har jag passat på att ha lite ledigt idag med. Så här har det vankats långledigt.

Några direkta planer för dagen finns inte. Ta det lugnt, städa och plocka och allt som man gör vanligtvis. utanför våra fönster så både snöar det och regnar det känns det som... så inomhus håller vi oss ett tag till.

I övrigt är det fotbollsgalamåndag också. Intressant. Att någon annan än Zlatan skulle ta hem guldbollen, det finns väl inte på kartan? Diamantbollen däremot, där kan det finnas fler än 1 kandidat.

Kommentarer
Postat av: Inger

Har satt in pengar. Blev tydligen rabatt på tomtedräkten också, kostade 116 kr. 4-5 dagar.



Kram mamma

2010-11-20 @ 21:50:52
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Inger

vad skulle jag söka på på youtube, hittar inget om gagnsingar ...



kram mamma

2010-11-20 @ 22:35:55
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0