Utmanad...

Har åkt på att blivit utmanad av syster, så jag har väl inget annat val än att ställa upp och ge er ett inlägg.

4 saker jag gjort idag:

borstat tänderna
jobbat
kört bil
duschat junior

4 saker jag ser på tv:

Så mycket bättre
Biggest Loser Sverige
Lyxfällan
Robinson

4 saker jag längtar efter:

våren
sommaren
att snön försvinner
ledighet i massor

4 personer jag utmanar:

Emma, Bengt, Lisa och mamma.




I övrigt kan jag meddela att vi lever, vi har inte frusit inne, även fast vädret är så pass kallt och bedrövligt att jag mår dåligt varje gång jag vet att jag måste gå ut... men det är bara att bita ihop. En månad kvar till tomten kommer, sen vänder det hela och vi börjar se våren igen.


Kommentarer
Postat av: Inger

Tomtedräkten har anlänt ...



kram mamma

2010-11-25 @ 21:18:31
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0