Hej svejs.

Jag vet. Jag är numer en värdelös bloggare. Jag har bara varken ork, tid eller lust att slå på datorn när jag kommer hem från jobbet. Ikväll när jag slog igång den, så har jag inte rört den sen i lördags eller söndagskväll. Det ni. Att sitta framför en dataskärm mellan 8-16 om dagarna, gör att man känner sig rätt fyrkantig i ögonen när man går hem för dagen... och det är därför ingenting som jag för tillfället prioriterar på kvällarna.

Jag jobbar om dagarna. Grabbarna busar hela dagarna. När jag sedan kommer hem på tidiga kvällskvisten blir det ytterligare några timmars lek, innan vi tar kvällen och snarkar i kapp.

Igår var det dags att göra ett besök hos optikern igen. 3 år sedan sist, ganska precis. Det verkar heller inte vara något som jag prioriterar att kolla upp regelbundet. Som jag befarade (varpå jag även tog tag i saken...) så hade brytningsfelet försämrats något... väldigt marginelt dock vilket kändes bra i sig. 0,25 är inte så farligt. Jag bestämde mig i varje fall för att byta glasrutor till den "nya" styrkan, men samtidigt behålla bågarna som jag har. Jag har trivts med dem, och efter att knappt ha haft en inkomst senaste 1½ året, så är nya bågar inte heller något måste. Haha.

En dag kvar, sen är det helg. Återigen en helg utan några direkta planer. Eller jo, det finns... städning, tvättning, sänklädersbyte, hälsa på och umgås med nära och kära vi inte hinner träffa i veckorna....

Dessutom håller jag på att planera lite semester. Har ju några dagar jag måste ta ut i år... så inom en snar framtid kommer vi besöka Västerås!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ser fram emot att ni ska komma!!



kram!

2010-10-29 @ 19:38:39
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilket hotell blev det?



Om ni vill så käkar vi gärna hos oss på fredagen!!



kram!

2010-10-30 @ 21:28:01
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0