Helgen till ända

Så var ytterligare en vecka och helg till ändå. Denna vecka som kommer, blir ju en alldeles speciell vecka denna som kommer.... så jag ska ta och hoppa till kojs och samla lite timmarssömn.

Eftermiddagen spenderades först en stund vid bassängen med L´s storkusiner... de var mest osams och L ville bada men inte ta av sig kläderna... så det var snart sagt. Hamnade sedan hos M´s mormor för att kolla in gräsklippsmonteringen, vilket även resulterade i att vi hamnade på söndagsfikat...

Eftersom vädret spruckit upp och blivit toppen, så spenderades resten av kvällen ute med att spika klart altangolvet och lite sånt. Junior var sedan mer vild än tam, så vi bestämde oss snabbt för att ta oss en kika-efter-björn-biltur, innan vi ens börjat krångla och försöka få honom att ligga still i sängen.... X antal minuter senare hade han slagit igen sina blå, klockan var då ändå runt 22..... vår son behöver inte mycket sömn han heller.... 2 dagar kvar på dagis har han också bara, sen får han sommarlov till september någongång!

Det verkar gå lite trögt för byns junibebisar att entra världen, varpå det nu ser ut som jag kommer få lite sällskap på BB.... inte mig emot. =) Kanske jag skulle försöka mig på att packa en liiiiten väska under morgondagen jag?

Nu väntar kudden, klockan ringer och dagis väntar på oss imorgon en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0