Så har den anlänt....igen...

...vinterkräksjukan. Tredje gången på lite drygt två månader. När tusan ska vi det få vara bra nog? Ludvig kan ha haft en tendens till det redan natten till lördag nu, men det hände inget mer. Så igår var en helt vanlig dag med jobb och dagis. I natt vaknade M med sjukan.... och när L vaknade så var han lös i magen.. så jag skulle tro att även han har en släng av detta... så idag är en dag på hemmaplan... stora killen ligger totalt utmattad i soffan, den lilla har varit arg som ett bi under en timmes tid, menhar nu så somnat så tyst. Det helt utan mat i magen. Han har druckit två glas saft idag. Det är allt.

Själv har jag legat vaken sen 5 i morse och det känns som jag blivit överkörd av ett tåg... men sånt är livet.. bara att bita ihop, få i sig lite lunch och sen blunda i soffan en stund jag med. Det gör ju heller inget att det är VM på tv om en stund...

Kommentarer
Postat av: Carro

Den härjar på mitt jobb oxå. Jag är livrädd att jag ska åka dit! Bara för det går man ständigt runt och mår illa :P

2011-03-03 @ 19:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0