En minisemester

Torsdag-söndag spenderades på bortaplan. En minisemester var vad som stod på schemat, för det är väl högst osäkert om vi tar oss någonstans under sommaren...

Målet för dessa dagar var Kolmården. En tvådagars vistelse på parken bland alla djuren, blandat med 3 timmars fullt ös på leklandet i Örebro, shopping i Vingåker och på Ikea i Örebro.. det var våra dagar det. Lägg därtill att vi fick trevligt sällskap under lördag-söndag av bästaste Emma & Patrik (även kallad Kacka av en viss junior). =)

Som väntat älskade Ludvig girafferna, men framför allt barnens lantgård. Han skulle nog ha kunnat vara inne hos lammen och minigrisarna hela dagen och klappat dem om han vara fått... ett och annat gosedjur skulle också "den mää hem".

Så det var min sista riktiga semester på ett tag. Nu återstår det i princip 2 veckor att arbeta, sen går jag hem på lite långledigt igen! Födelsedagen börjar närma sig med stormsteg.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det har jag! Ser det konstigt ut i bloggen?

2011-05-19 @ 17:20:57
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Ahh då hänger jag med! :) Både min, syrrans och patriks dator har å ä ö..dock har ju våra ett par år på nacken..

2011-05-20 @ 06:40:45
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0