Miss i protokollet...

Att helgen varit snorkall med isiga vindar och lite snö/hagel, var inte riktigt vad jag hade förväntat mig efter påskens strålande solsken och shortsväder... men tjii fick jag. En riktig miss i protokollet med andra ord. Inte blev det bättre av att det även fortsatt vara kallt och halv snöat av och till under dagen.... bläääää för det och välkommen på riktigt nu våren/sommaren!

Var totalt väck och mega trött i morse när klockan ringde, trots att jag sovit relativt bra inatt. Så idag måste det bli en tidig kväll... vilket innebär att lite av det jag önskar se på tv ikväll, lär ses en helt annan dag...

Idag påbörjade jag så också den sista arbetsmånaden. Cirkus 4 veckor kvar att jobba och då ingår också några semesterdagar.... så tiden springer verkligen iväg just nu... läskigt och spännande på samma gång.

Fick en tid till Falun idag. Så klart när vi är borta på vår lilla minisemester... så det blir att försöka ringa och få en annan tid... aldrig ska något få klappa utan krångel, men men, allt är till för att lösas! För er som följt bloggen sedan Ludvigs födelse för snart 2 år sedan, minns kanske att det då slutade med ett akut snitt. Lite därav och andra anledningar, kommer därför denna förlossning ske med ett planerat snitt. Så vi skall in till Falun för att gå igenom hur allt kommer gå till (tror jag!), ev göra ett tillväxtultraljud (hoppas jag!) samt framför allt få ett datum då lillebror eller lillasyster ska få komma till världen. Läskigt men spännande på samma gång. Det står inte på nu. Välkommen våren/sommaren!

Kommentarer
Postat av: Inger

Om du tittar på webbisar/dt så är det en Oskar född i Nås som ingen visste var på väg, kul!



Mamma

2011-05-03 @ 20:55:12
URL: http://www.snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Just nu, rabattkoden måste jag komma ihåg! :)

2011-05-04 @ 16:26:24
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Visst är det Scandic Nord?

2011-05-04 @ 20:16:33
Postat av: Emma

Va rolig han är Luddis! :) Vi ser fram emot nästa helg och hoppas vädergudarna är med oss!

2011-05-05 @ 18:38:04
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja! vi fattade ingenting. sen fick vi skämmas när vi inte hade kontanter. dock så fick vi fler bilder än vad vi sa så några kanske man fick gratis, helskumt!

2011-05-05 @ 20:27:35
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0